Jan 27, 2012

kenangan bersama rakan-rakan akrab di Pantai Bisikan Bayu, Tok Bali, Pasir Puteh, Kelantan.

 
                                                  khemah kitorang, yang biru tu, khemah dini.




pelabuhan ikan LKIM Tok Bali,
kat sini, kitorang berebut-rebut nak beli ikan, ramai jugak yang datang tuk bli ikan kat sini, sebab murah.
kitorang beli sekilo ikan, baru rm 3 ringgit,









 






kitorang hanya jarang-jarang dapat berkumpul macam ni, 
yer lah.. kan...
kitorang sume dah sambung pengajian masing-masing..
semua jauh-jauh belaka....
masa ni kitorang enjoy sampai tengah malam, malam tu kitorang pergi ke pasar malam,
tuk cari lampu, dini tertinggal lampu kat umah.. marah la diorang kat dini, marah manja,
makanan pon dini yang buat,.. 
malam tu kitorang BBQ sampai pagi,, makanan pon x luak nk di habiskan,
sambil BBQ kitorang menonton cerita hantu, pelbagai aksi yang diorang tonjolkan..
pagi tu... ombak begitu kuat dan angin pon begitu kencang, kitorang masih tetap mandi di pantai,
best bila dapat bersama, 
pagi tu, dalam pukul 11.00 pagi, hujan turun dengan lebat, pakaian persalinan kitorang habis basah,
melihat telatah kawan-kawan, dini terasa begitu gembira, melihat diorang gembira dan jauh dari stress tempat belajar....

dini x tahu lagi, bila perkara ini akan terjadi lagi..
jika ia berlaku, seni x akan sama seperti ini lagi...

No comments:

Post a Comment

jika ada yang tidak berbuas hati, komen atau pandangan silakan tinggalkan jejak anda di sini

Labels

Get widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...