Nov 25, 2012

tinta dari Istana



dengan lafaz

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM......

Ku berikan kepadamu sebuah lagu yang indah. Untukku menyanyikan kepadamu, sesungguhnya aku tidak pandai dalam berkata kata. Buat permata ku, hayatilah lagu ini, kerana sesungguhnya banyak pengajaran yang dapat di ambil daripadanya. :) 

Maafkan aku, andai aku terlebih. sesungguhnya, mendengar lagu ini bisa menyadarkan aku tentang erti cinta yang sebenarnya. Bagi ku, kamu cukup sempurna hingga aku merasa diri ini amat kerdil sekali untuk mencintai dirimu.

Sesungguhnya, kepada Allah aku datang, dan kepadanya aku menghulur cinta ini kepadamu. atas niatku kepada Tuhanku dan juga merupakan Tuhanmu. Aku mengaku bahawa cintaku untukkmu adalah kerana lahir dari hati yang suci. Ianya kerana Allah jua.

Sama seperti yang aku katakan tadi. Aku tidak pandai dalam berkata kata. Untuk menyusun patah perkataan untuk ditulis amatlah susah berbanding berbicara secara spontan denganmu. sekali lagi maafkan aku.

p/s: Sudilah terima cintaku ini... :) 


*INDERA  FAIQ QAWWIM*

No comments:

Post a Comment

jika ada yang tidak berbuas hati, komen atau pandangan silakan tinggalkan jejak anda di sini

Hello 2023