Mar 25, 2016

Alien Airl

Secara rawak tentang interview alien Airl oleh matilda O'donnell macelroy
Interview alien Airl:
Okey, point yang jadi tanda tanya aku siapa IS-BE yang dikatakan Airl. Ciri² IS-BE yang diceritakan Airl:
- bukan fizikal entiti dalam univers
-wujud sebelum wujudnya alam semesta
- tidak lahir dan tidak mati
Kata kunci: Allah tuhan sekalian alam. Mungkin sebab yang temuramah ni katolik, dia sebut jesus.
Kata kunci lagi: orang² yang pernah naik pesawat UFO mengakui ada ruang kosong seperti tempat beribadah.

Bijak tak bijak alien Airl ni dia belajar cakap bahasa inggeris dalam satu malam aje. Aku tak mampu, I, u aku tahu le. Meh kita semak kata² airl yang buat aku melopong.
"Sebelum kamu boleh memahami sejarah, pertama kali kamu harus faham maksud masa. Masa adalah sesuatu gerakan objek yang menembusi dalam ruang. Ruang bukanlah lurus. Ruang ditentukan oleh 'pointof view' dari IS-BE apabilia melihat sesuatu objek. Jarak antara IS-BE dan objek yang dilihat dipanggil 'ruang'. Objek atau tenaga dalam ruang tidak semestinya bergerak lurus. Dalam alama semesta, objek cenderung kepada bergerak secara rawak atau lengkuk atau berpusing (spring) atau ditentukan oleh perintah."

P:s: Meh otak blurr aku describe apa yang dikatakan oleh alien Airl.
1- 'pointof view dari IS-BE, apabila rasulullah saw israk mikraj, baginda dibawa ke sidratul muntaha, disitu baginda tidak melihat Allah kerana dilapisi satu ruang yang dipanggil hijab yang bercahaya terang.
2- seperti kita tahu, sejak akhir ini, saintis menkhabarkan bahawa bumi tidak pernah mengelingi matahari. Bahkan ia adalah spiral atau gerakan spring. Matahari bergerak lurus dalam bentuk spiral dan planet² disekitar matahari juga bergerak spiral seperti matahari.
3- 'ditentukan oleh perintah'. Point disini siapa yang memerintah?
Dan matahari beredar (tajri) ke tempat tujuannya (mustaqar). Demikianlah yang ditentukan oleh yang maha perkasa lagi maha mengetahui." (Yaa siin:38)

Kisah tragis Airl
--
DaTang kebumi atas arahan ' superior officer' memandangkan dia adalah officer, pilot dan engineer. Akhir datang ke bumi masa 5,965 BCE/sebelum masehi. Mengetahui 37 bahasa dan bahasa terakhir ketika dia dibumi adalah sanskrit vedic hymns. Ketika itu dia dalam siasatan kawasan PERkawalan  di pergunungan himalaya seperti battalion, komunikasi dan administrative personal yang tiba² hilang dan musnah.
Lebih kurang 1 juta tahun lalu, dia dalam latihan dan penyiasatan untuk 'Data evaluation and program development officer for the domain' kerana dia berpengalaman dalam teknologi dan dihantar ke bumi sebagai penyiasat. Salah satu kerjanya yang sering terlibat dengan penyisikan tentang populasi manusia  dan habitat asal, ramai orang dikawasan keliling menyebut tentang penampakan 'vimanas' atau pesawat terbang (UFO).
sekarang setelah dia ke bumi sekali lagi, dia tidak mampu memahami bahasa inggeris. Tujuannya ke bumi pada kali ini adalah untuk menyiasat tentang letupan nuklear di Maxico tertapi semasa melakukan siasatan secara tak sengaja kapalnya terkena panahan petir dan terhempas.

No comments:

Post a Comment

jika ada yang tidak berbuas hati, komen atau pandangan silakan tinggalkan jejak anda di sini

Labels

Get widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...