Nov 26, 2013

Me, Hun, Sun


"apa tu?" laju mulutku bertanya ketika Hun duduk disebelahku.

"hoi..! ni lah basikal!"

"buruknya." komenku sepatah sambil muncung. tajam mata memerhati ke hadapan.

"mak, sedapnya mulut mengata basikal adik aku. woi kalau aku tak bawak basikal ni kita nak pergi camana? ko jangan nak buat banyak propa la pulak. kang aku tinggal kat sini!" marah Hun.

huh? akhirnya aku diam

----

"hun?" panggilku

"what?" basikal ditunda perlahan.

"im so hungry..." rengekku.

"huh? tadi sarapan ko makan tak?"

geleng. "nope. tak sempatlah Hun. jom r makan, lapar nih."

"ala kau ni Odi, kalau tak makan tak boleh ke?" rengeknya pula.

amboih, nak suh aku mampus nampak! "lapar lah Hun. tak tahan nih. please Sun..."

"sun? hey, im Hun not Sun! tak kuasa aku nak jadi Sun!" marahnya. opss, silap berkata lah ni.

"sorry, sorry.. aku belanja kau kay?

"okey.."

--------

weh, look...."
'
aku yang sedang menyudu oreo icecream terhenti. "what?"

"tengok weh, tu belakang kau."

badan aku kalih ke belakang, erk, tetiba bulu roma meremang. "what him doing there?"

"ntah, meremang lol bulu aku. erk. tak sanggup aku nak menengok."

mataku dipejam celik. dekat, tangan kiri di atas paha perempuan. aiseh, Sun main raba lah pulak. tetiba kepala dia tunduk sedikit, mapir hingga bertakup bibirnya dengan bibir perempuan itu. uarghrhhhhhh muntah hijau aku rasa.

wekkk,,,, bunyi orang muntah. pantas aku berpaling.

Hun dah mengeluarkan cecair hijau. "weh Hun. malu la orang pandang."

Labels

Get widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...