Jan 8, 2013

Belajar buat iklan di blog

Nak belajar letak iklan ni senang jer. tapi, bila dah templat tak sama, memang susah woo.. Dini nak tulis kat sini susah sikit... so, Dini kongsi link para blogger je lah yer? korang boleh belajar dari diorang...


1- http://princessnies.blogspot.com/2011/02/tutorial-letak-3-iklan-nuffnang-dalam.html

2- http://blogr.my/go/30362/cara-letak-iklan-nuffnang-dalam-blog-nur-ikaa.html

3- http://ayusleeping11.blogspot.com/2012/01/cara-nak-daftar-dan-letak-iklan_13.html

4- http://www.lyssasecret.com/2011/10/tutorial-cara-nak-daftar-dan-letak.html

5-http://busuk.org/ping/view/13613



PEACE!!!!!

No comments:

Post a Comment

jika ada yang tidak berbuas hati, komen atau pandangan silakan tinggalkan jejak anda di sini

Labels

Get widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...