Jun 10, 2013

jalan2 kat BUKIT KELUANG


 Hai, inilah aku time cuti sem,, hahaha, baru je tu pergi jalan-jalan kat Bukit Keluang, Besut. pergi dah banyak kali, tapi, yang masuk gua, inilah firstime, dalam idup. siot, memeng best la weh... x puas pun sebenarnya. hahaha, pergi dah dekat pukul 6 petang, dah nak gelap. tak sempat nak keliling seluruh bukit keluang.

main tangkap anak ketam superb dupper. best tak terhingga.gua ni kalau buat set pengembaran okey jugak, buat citer ulek mayang. sesuai. pinggir bukit dan tepi pantainya dipenuhi batu batu bukit. cantik pulak tu. sesuai untuk catatan sejarah.

jambatan kat sisi bukit dah hancur, kasian kat kengkawan yang berbadan besar susah nak masuk kat dalam
gua yang kecik tak muat.

p/s: ABAIKAN GAMBAR AKU. gambar aku buruk sikit.. hahahaha.. nilah aku malas nak gunting rambut, cakap lain, lain pulak yang diorang potong.

Tambah kapsyen

































Labels

Get widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...